anda hebat!!

Tuesday, 30 October 2012

salam aidiladha

Assalamualaikum wbt.
hai readers...hai bloggers...hai Malaysians.....
perghhhhhh...lama gila rasanya tak tengok blog, tak update apa-apa.

dalam draft ada banyak, tapi tak berkesempatan nak taip full entry. huhu.

anyway, Salam Aidil Adha buat semua saudara seIslam ku. kepada mereka2 yang menunaikan haji musim ni, semoga mendapat haji yang mabrur. InshaAllah. dan..... semoga selamat pulang ke tanah air nanti.

best nya kan dapat pergi Tanah Suci Mekah. moga diba pun dapat pergi menunaikan umrah atau haji pada usia muda. sebab masa tu badan masih kuat dan bertenaga macam muscle man! hewhewhew...
nak pergi haji dengan encik suami nanti la. nak kena suruh encik tunang kumpul duit dari sekarang ni. LOL.

Raya haji tahun ni macam tak best sangat la. bagi aku la. huuhu. sebab.....aku isi kan raya pertama dengan raya kedua aku pergi shopping. sakan gila aku shopping. ahahaha. raya pertama, aku beli baju kat the store kamunting tu. then, raya kedua bawa adik-adik pergi main bowling. sebab depa tu teringin sangat nak pergi main bowling *bajet terror*. haha. lepas habis game masing2, pergi lagi the store kamunting. maklum la, nama pun perempuan. pantang pergi mall ke apa ke, mesti ada ja yg dibeli. LOL

btw, pusat boling kat taiping tu sangat lah uzur. walaupun lantai dia still cantik dan smooth. yang tak bestnya bila tempat pin-pin boling tu tiba-tiba jadi macam tak betul. time adik aku baling bola ja dia tutup pintu. time tak baling bola, boleh plak dia ulang-ulang susun pin. terlebih rajin nampaknya.haha. tolongla mana-mana syarikat boling pergi bukak another new bowling center. buka la kat taiping sentral tu. kan senang. ok la, banyak plak aku taip. LOL


LOVE.

No comments: