anda hebat!!

Thursday, 19 January 2012

sayang dan rindu

Assalamualaikum wbt :)

wahh..sangat lama rasanya blog ni dibiarkan sepi tanpa sebarang entri walaupon entri sependek "a b c".
mengapa.? kenapa.? biarlah tiada siapa yang bertanya. masih saya nak bagi sebab musabab mengapa saya sepi tanpa kata. *ok, asal ayat terbaik sangat?" hewhewhew..

rasanya ramai yang tahu pelajar2 ipta sibuk dengan final exam. kan..? termasuk lah saya. menggalas tugas sebagai seorang pelajar, memegang status sebagai seorang anak kepada ibu abah tercinta, kesemua itu yang membuatkan saya meninggalkan seketika blog ini. sampai bersawang..ehehe..sampai "shoutmix" dah tak boleh guna lagi.? ok,saya baru taw..sumpah! ketinggalan ==" ..muahaha..tapi, tak pa. demi masa depan yang panjang, demi cita2 yang terpendam, saya fokus terhadap study saya berbanding menulis entri di sini.

dan sekarang. saya CUTI.. CUTI sebulan..yeayyyyyyyyyyyyy!! haha. cuti ni sy nak fokus betul2 dengan bisnes saya yang baru ja berjalan. korang semua boleh add fb bisnes saya kat sebelah kanan ni ya.. add taw..ada banyak barang yg korang boleh dapat dengan harga berpatutan. dan insyaAllah diskaun akan diberikan. :)

okay, saya nak pergi masak. oh, tu tugas utama kat rumah masa cuti. haha. masak tengahari, jadi s/u adik2, s/u ibu abah. haha..isi itu isi ini,buat itu buat ini, taip itu taip ini. muahaha.

lots of love. bye :)



2 comments:

cik ubi said...

mu tunang dah?

MzOneD said...

:D *hanya mampu tersenyum lebar* :D :D