anda hebat!!

Sunday, 6 May 2012

mana nak cari baju raya cantik-cantik?

Assalamualaikum wbt~ :)

okay..jumpa lagi entri kali ni dengan tajuk yang sungguh budak-budak. hewhewhew~

sekarang dah bulan 5 (mei)..bulan 8 raya..eh eh eh..lagi tiga bulan nak raya ni. mana nak beli kain ni.? nak keluar sibuk pergi kursus, sibuk dengan hal itu hal ini. haishk ==" nanti last minit, tak ada siapa pulak nak ambil tempahan baju dah..pening pening.

ha,.....! ada yang alami masalah tu sekarang.? meh sini rapat rapat. diba nak selesaikan masalah you all!! tapi, sebelum tu..jom tengok dulu antara koleksi kain pasang yang ada. zass~

*ni kain ombak rindu*

*ni plak kain digital*

*ni plak kain viscose*



ha.........ni preview ja. cantik kan.? cantik sangat..tak rugi beli. kain pun tak jarang tau. mana nak dapat.?
korang boleh cek FB SINI. harga sangat berpatutan tau, anda pasti puas hati!!

LOVE.

No comments: